Lone Rider - Skinheads Web Zine

Iron Cross Novinky Iron Cross Recenze Iron Cross Rozhovory Iron Cross Články Iron Cross Koncerty Iron Cross Kniha Iron Cross Odkazy Iron Cross

Retaliator - Lionhearted (47:57)
In Exile Music 2011
Retaliator - Lionhearted Od té doby, co jsem se dozvěděl o obnovení Retaliator, jsem čekal až je konečně uvidím na živo a až vydají nějaké nové album. Koncertu jsem se zatím bohužel nedočkal, ale desku vydali celkem rychle, takže alespoň jedno z mých očekávání mám již za sebou. Retaliator jsou pro mne skutečnou srdcovkou, a tak jsem doufal, že se album opět vyvede. A to se přesně stalo. Po delším intru v podobě Fear not, my axe is sharp na vás vletí klasický zvuk, kterým se Retaliator vždy prezentovali. Právě druhá píseň Lionhearted je naprostá pecka, za kterou ale ani ostatní songy nezůstávají v pozadí. Všechno krásně odsýpá, zpěvu je rozumět a i celkový zvuk je bez chyby, což u předchozích alb nebylo vždy zvykem. Celkem je tu 13 věcí, z nichž jedna, Big Brother, je cover od Criminal Tendencies, ze kterých později vznikli Condemned 84. Je super, že songy nezačnou nudit stereotypem, jak tomu často bývá. Třeba písně jako The unforgiven IV nebo The kid that died docela vybočují a to hlavně ve zpěvu, ale přesto si zachovávají tvář Retaliator. Z hudby číší opravdovost, naštvanost a upřímnost, kterou do hudby vkládají, a která posluchače dokáže strhnout. Tohle album má famózní booklet, jenž obsahuje nejen texty a fotky, ale i diskografii, takže si můžete zkontrolovat, co vám třeba chybí. Musím říct, že ač jsem Retaliator měl rád a všechny jejich předchozí počiny mne moc bavily, tak nová deska je ještě o úroveň výš. Toto CD je prostě bez jediné chyby.
10/10